Materialy POS

Są najskuteczniejszym środkiem, służącym do promocji firmy. Mogą przybierać różnorodną formę, dzięki wykorzystaniu szerokie wachlarza nośników reklamowych. Materiały POS odgrywają znaczącą rolę we wszelkich procesach związanych ze sprzedażą produktów i usług. Warto zadbać o to, by były atrakcyjne wizualnie i przyciągały spojrzenia potencjalnych klientów.

Materiały POS – co to takiego?

Ulotki, plakaty, długopisy to nie wszystko. Obecnie różnorodność nośników reklamowych może przyprawić o zawrót głowy. Wszystko po to, by promocja firmy była pozytywna w odbiorze i wystarczająco atrakcyjna dla konsumentów. Dobrze dobrany nośnik potrafi pozyskać uwagę klientów i przekonać do zakupu nawet tych najbardziej sceptycznych. Materiały POS (z angielskiego „point of sale”) to wszelkie środki, które mają na celu promować produktu lub usługi oferowane przez firmę. Do najpopularniejszych form zalicza się obecnie standy, zabudowy sklepowe, ekspozytory, lightboxy, naklejki adhezyjne. Są sposobem na zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów.

Rodzaje materiałów POS

Materiały reklamowe można podzielić na kilka rodzajów. Ze względu na to, z czego zostały wykonane, wyróżnia się POS twarde i miękkie. Materiały POS twarde to wszelkiego rodzaju stojaki, standy, półki. Natomiast POS miękkie to ulotki, plakaty i inne formy wykonane z papieru. Rozwiązań jest wiele, ale należy pamiętać o tym, że zbyt duża ilość materiałów reklamowych może odnieść skutek odwrotny do zamierzonego. Warto zadbać również o estetykę wykonania i powierzyć to zadanie sprawdzonej firmie. Najpopularniejsze materiały reklamowe, które są atrakcyjne z ekonomicznego punktu widzenia i najlepiej postrzegane wśród konsumentów, to naklejki adhezyjne i wszelkiego rodzaju nadruki na tworzywach sztucznych.

Czym są naklejki adhezyjne?

To innowacyjne materiały reklamowe, których niebywałą zaletą jest łatwość użytkowania. Nie posiadają warstwy kleju, więc nie pozostawiają nieestetycznych śladów. Drukowane są na specjalnej folii, która doskonale przylega do podłoża. Sprawdzą się na wszelkiego rodzaju płaskich i gładkich powierzchniach, zarówno tych szklanych, jak i wykonanych z metalu czy plastiku. Co więcej, naklejki adhezyjne są wielokrotnego użytku. W przypadku zabrudzenia wystarczy przemyć je wodą i są gotowe do ponownego zastosowania. Można je zamawiać w dowolnym kształcie. Są odporne na zmienne warunki atmosferyczne. Wykonane z materiałów najwyższej jakości, będą doskonałym nośnikiem reklamowym.

Druk na tworzywach sztucznych

Współczesna technologia daje nieocenione możliwości. Jedną z nich jest właśnie możliwość nadruku na tworzywach sztucznych. Wszelkiego rodzaju plansze, tablice i szyldy mogą być wykonane z plastiku, pianki, plexi, czy PCV. Nadruk na skórze czy aluminium również nie stanowi wyzwania. Materiał podkładowy może być odpowiednio przycięty, a grafika, która ma być na nim widoczna zachowa najwyższą jakość, dzięki wykorzystaniu technologii druku UV. Nie należy również obawiać się o wytrzymałość takich materiałów reklamowych. Druk na tworzywach sztucznych jest odporny zarówno na wysokie, jak i niskie temperatury. Będzie to ciekawy sposób na zaprezentowanie firmowej grafiki.

Dobrze dobrane materiały POS są sprawdzonym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Ta forma reklamy dociera najszybciej do konsumentów i spotyka się zawsze z pozytywnym odbiorem. Warto wybrać sprawdzoną firmę, która pomoże dobrać odpowiedni rodzaj materiałów POS i wykona je z należytą starannością o najmniejsze detale.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here